Digitális kapcsolattartás az üzleti világban

Telcojournal

"A felhívott félnek joga van jelezni, hogy ne hívják többet!" Íme néhány telemarketing infó.

2018. november 21. - MCNtelecom

A telemarketing kampányok kora messze nem járt még le! Jelenleg is nagyon nagy számban vannak olyan célcsoportok, amelyek hatékonyan érhetők el telefonon. Amennyiben telemarketing tevékenységben gondolkodunk, ne feledjük, hogy az adatbázisnak van a legfontosabb szerepe. A törvényi változások miatt…

Tovább

Csak az 5G fogja tudni kiszolgálni a digitális szokásainkat

Miért kell a nagyobb teljesítményű hálózat? Azért, mert mindent interneten irányítunk majd. Vagyis már most is, de 2025-re az 50 milliárdot is elérheti az összekapcsolt eszközök száma. Az 5G nem egyszerű egy újabb sebességfokozat a 4G után, hanem teljesen új megközelítéseket hoz az élet minden…

Tovább

Top10 digitális átalakulás trend 2019-ben - infografikával

Jövőre tovább erősödnek a chatbotok és az 5G hálózat, egyre több dolgot kapcsolunk hálózatba  egymással és tároljuk őket a felhőkben, valamint kezdjük egyre jobban felhasználni az adatokban rejlő lehetőségeket. Nézzük, milyen változásokon megyünk keresztül és hogy néz ki 2019-re a digitális…

Tovább

Visszahívás és chat a profi webáruházak 2 "titkos fegyvere"

Valójában nem is olyan titkos, hiszen azonnal látható és a vásárlók használják. Akkor mégis miért írtuk a "titkos" szót? Mert sok cég nem használja ezeket a funkciókat, és nem érti, hogy profibb "ügyfélszolgálattal" rendelkező konkurens hogyan halássza el a vevőket. Ma már hazánkban az online…

Tovább